onsdagen den 18:e april 2012

Favoriter Mars 2012

Ett tag så trodde jag inte att jag skulle kunna lista några favoriter i mars, vad hade jag använt som jag gillade riktigt mycket? Sen så insåg jag att en del av produkterna hade blivit så självklara att jag inte tänkte på dem längre.... Nu håller jag tummarna för att vårvädret kommer tillbaka snart och att det blir varmt ute!


Nubar Boyfriend Jeans
Så otroligt snygg färg och den glider på som en dröm. Inte vanligt att jag lackar om med samma färg men det gjorde jag med detta lack.

Desert Essence Pumpkin spice hand lotion
Väldigt bra hand lotion, luktar otroligt gott och håller händerna återfuktande länge. Smörjer in mig på kvällen och innan jag åker till jobbet och det håller händerna mjuka hela dagen.

Desert Essence Coconut conditioner
Detta balsam luktar så fantastsikt gott och gör håret otorligt mjukt. Kan vara ett av de bästa balsam jag testat.

The Body shop Baked to last blush i Petal
Fick denna av min mamma eftersom hon tyckte att den var för rosa och glittrad för mycket för hennes smak och det är jag tacksam för. Otroligt fint rouge som ger en fin glöd till kinderna. Den ljusare sidan är en fantastisk highlighter som jag också använder under ögonbrynet.
Jag brukar först svepa runt borsten i rouget så att färgerna blandas ( som blir ungefär färgen längst ned) sedan gå på med den rosa del  lite mer och sedan den ljusare på kindbenet.

The Body Shop White Musk Libertine
En favorit från förra sensommar/hösten. Något med den här doften får mig att tänka på sommar och värme och jag har bruit den väldigt mycket nu i mars när jag har längtat till våren!

Vad har ni haft för favoriter i mars?

4 kommentarer:

  1. Balsamet från Desert Essence blev en omedelbar favorit hos mig också. Jag använder även schampot och håret doftar som en dröm :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska ta och prova shampot också hade jag tänkt men funderar på om jag ska satsa på en annan doft nästan gång bara för att testa runt lite.

      Radera
  2. Åh är det den handkrämen som luktar morotskaka? :0) /N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis den! Köpte den efter att ha läst recensionen hos er och jag kan inte annat än att hålla med!

      Radera