måndag 2 april 2012

China Glaze Riveting

China Glaze Riveting ingår i Capitol Colours kollektion som är inspirerade/baserade på The Hunger Games. Kollektion innehåller 12 lack och de representerar de 12 Distrikt som finns i boken/filmen.
Jag visst när jag såg swatches på kollektion att det var två lack som jag bara behövde klicka hem och det var Riveting och Luxe and Lush. Nu måste jag erkänna att jag är sugen på fler lack, inte bara för att jag läst böckerna men det har gjort sitt till. Känns ju som att man bara måste ha Smoke and Ashes som representerar Distrikt 12 som är Katniss distrikt.

Riveting representerar Distrikt 3, teknologi och det är ett otroligt vackert orange lack med glass flecks i guld. Lacket riktigt glöder och är så fantastiskt vackert, jag kunde knppt sluta titta på mina naglar. Riveting har seglat upp på min topplista över favoritlack!
Lacket är lite åt det tunnar och rinnigare hållet men inget som jag upplevde som ett problem och lacket täcker med tre tunna lager.

Jag har använt Scratch Nails Ridge Filler som baslack, tre tunna lager Riveting och avslutat med Seche Vite.
På bilderna har jag haft lacket i ca 3 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar