fredag 6 april 2012

Butter London Knackered

Det är dags för Skimmerskuggans Holofredag igen och även fast detta lack inte direkt är ett hololack så tänkte jag att det skulle få vara med.
Butter London Knackered visst jag att jag behövde så fort jag såg promobilden och när sen swatches började dyka upp så var jag fast. Passade på att klicka hem det från Accessora nu när de har 30% och skynda mig med lacka om med detta lack.
Det är ett ganska skirt lack så jag grunda med ett svart lack som hjälper det lila att komma fram lite extra.

Knackered är ett duokromt lack som skiftar från lila, lilagrått till grönt och som har prigmatiskt glitter i sig. Man kan säga att det kombinerar de två finaste saker jag vet, duokromt och hologlitter! Tyvärr så lyckades jag inte få till bilder med lacket på naglarna som visar det duokroma särskilt bra men det finns där och är väldigt tydligt när man rör fingrarna. Denna flask bild visar däremot lite av skiftningarna.

Jag har använt Scratch Nails Ridge Filler som baslack, ett lager Essie Licorice och två tunna lager Knackered. Som topplack har jag använt Seche Vite.
På bilderna har jag haft lacket i ca två dagar.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är verkligen superfint!

      Radera
  2. Svar
    1. Visst att det skulle vara en lack för mig när jag såg promobilden men hade aldrig trott att den skulle vara så här fin!

      Radera
  3. Det är verkligen coolt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supercool och ack så vacker!

      Radera