tisdag 20 mars 2012

OPI Tickle My France-y


Nudelack får mig inte direkt att bli alldeles till mig trasorna men var sugen på att testa detta lack från OPI Best of the Best setet.
Jag kan förstå att detta är en bästsäljare från OPI då det är ett väldigt fint nudelack och som passar bra till min hudton. Kunde inte låta bli att piffa lacket lite så jag lade på Nfu-oh 50 och Nubar Tiara för att få lite skimmer.
Tyckte faktiskt att det blev riktigt fint och det är definitivt något jag skulle kunna tänka mig att bära igen men skulle då vilja ha en starkare flakie över.

Som baslack har jag använt Scratch Nails Ridge Filler, tre lager Tickly My France-y, två lager Nfu-oh 50 och ett tunt lager Nubar Tiara. Som toplack har jag använt Seche Vite.
Tyvärr så höll denna lackning bara två dagar innan den började chippa.

4 kommentarer: