måndag 26 mars 2012

Nubar Boyfriend Jeans


Nubar Boyfriend Jeans kommer från deras Jeans kollektionen från hösten 2011 som innehåller 3 st lack, detta är den mellersta färgen och det finns en ljusare och en mörkare.

Boyfriend Jeans är ett dammigt mellanblått lack, påminner mig om färgen som är på Hälsingeskåp vilket också var min första tanke när jag såg lacket. Blev oväntat förtjust faktiskt, så pass förtjust att jag målade om naglarna efter de första tre dagarna med detta och bar det i ytterligare 5 dagar.
Lacket flyter på bra över naglen, täcker med två lager och håller länge. Hade faktiskt glömt bort hur bra Nubarlacken ofta är.
Som baslack har jag använt Scratch Nails Ridge Filler, tre tunna lager av Boyfriend Jeans och sedan avslutat med det snabbtorkande lacket Seche Vite.
På bilderna har jag haft lacket i 4 dagar.

Nubar finns att köpa hos Nailshop och kostar 135 kr

4 kommentarer:

  1. Det här är en väldigt fin blå nyans! Hmm.. kanske ska lägga det här på önskelistan också..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen superfin!

      Radera
  2. Svar
    1. Otroligt vacker blå, trodde att den skulle vara lite mer meh men nej då...mycket förtjust i detta lack!

      Radera