torsdagen den 29:e mars 2012

Neutralt med en twist: Apres Midori

Fotografering innan jag ska till jobbet är inte riktigt min grej märker jag, ser alltid så trött ut....
Här så hade jag också solen i ögonen så det hjälpte inte till. Var sugen på neutralt med skugga vid den nedre fransraden, hade tänkte ta blått men bestämde mig för grönt. Höll oväntat bra måste jag säga.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark Under Eye concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Bodyshop Pearlscent blush i Cool Dusk

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked
Urban Decay Buck
Urban Decay Sin
E.l.f Eye transfomer
Urban Decay 24/7 liner Grafitti
Sleek Apres Midori
MIYO Big fat lashes mascara

Jag började med att grunda med UDPP och därefter så svepte jag Naked strax ovanför globlinjen och Buck i globlinjen. På själva locket jag Sin och som highlighter under ögonbrynet har jag den hudfärgade skuggan Brulée. Vid den inre ögonvrån har jag använt den guldiga skuggan från E.l.f Eye Transformerpaletten.

På den nedre vattenlinjen och längs med den nedre fransraden har jag använt den gröna eyeliner Grafitti som jag sedan lagt den gröna skuggan Apres Midori över.

2 kommentarer:

  1. Himla snyggt! Jag kör ofta på något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kommer också att köra på liknande oftare, rolig sminkning som sticker ut lite.

      Radera