söndag 11 mars 2012

Leverans från iHerb

Har velat prova att beställa från iHerb flera gånger men eftersom sidan är otroligt svårnavigerad och utbudet är  enormt har jag alltid blivit överväldigad när jag har gått in där och helt enkelt inte kunnat bestämma mig.
Nu behövde jag verkligen skaffa ett nytt balsam och Rosella Beauty och Glitter Sisters har talat så bra om Desert Essence Coconut conditioner så jag bestämde mig för den. 
Letade runt hos Rosella Beauty och Glitter Sisters på produkter från iHerb som de gillat och beställde några.
Här redan kommit på fler saker som jag ska klicka hem nästa gång!

De  här sakerna klickade jag hem:
Desert Essence Coconut Conditioner
Desert Essence Pumpkin Spice hand lotion
Nature's Gate Body Wash Pomegranate Sunflower
Ecco Tools Kabuki set
Earth Science Eye Makeup remover Chamomile & Green Tea

Eftersom jag fick dem i fredags så har jag redan börjat testa dem lite smått och det känns lovande!
Om ni blir sugna på att shoppa lite så kan ni använda koden: QUW490 för att få $5 rabatt på er första beställning.

2 kommentarer:

  1. Those Ecotools Brushes look sooo soft and to die for! I've been meaning to place an order with iHerb for some Real Techniques brushes, but the website is shocking and doesn't take Paypal :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. They are really soft! The website is a mess but they pack your stuff and send them quick. I got shipping notice one day after I ordered and 1 week later the package was here.
      I'm going to order some Real Techniques brushes with my next order.

      Radera