tisdag 13 mars 2012

Illamasqua Human Fundamentalism



Illamasqua släpper den 15 mars sina nya kollektion Human Fundamentalism men man kan redan nu förbeställa produkterna.
Som vanligt så är promo bilderna så fantastiska att jag tappar hakan! Inget annat märke än Illamasqua gör såna här otroligt inspirerande bilder och jag blir så glad av att se dem.  Den här nedan är en av mina favoriter, älskar ju lila så jag föll som en fura.

I kollektion ingår:
Powder Eye Shadow  Pivot, Burst, Can Can, Obsidian, Sex och Venau £15.50
Lipstick  Box och Apocalips £15.50
Precision Ink  Scribe £17
Nail Varnish   Nomad och Stance £13.50
Palette Fundamental och Neutral  £30
Skin Base Foundation SB AU  £25
Sealing Gel £10.50

Jag är riktigt sugen på att klicka hem Pivot, Burst, Nomad, Stance och Box. Blir sugen på Apocalips också men ser inte riktigt när jag skulle använda ett teal läppstift så jag avvaktar nog lite med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar