fredag 9 mars 2012

Glitter Gal Lizzard Belly

Holofredag igen och jag tänkte att jag skulle ta och bidra med denna skönhet från Glitter Gal.
Hade faktiskt tänkte publicera dessa bilder förra fredagen men då var jag sjuk så då bestämde jag mig för att spara dem till denna fredag. Tycker att det är så roligt med temadagar så tack Kerstin för att du startade detta!
Glitter Gal Lizard Belly är ett mörk grönt hololack som är vansinnigt tjusigt i solljus men i skuggan så har den en tendens att se lite silverprickig ut. Hållbarheten på lacket är däremot suveränt, hade på mig lacket i 6 dagar innan jag bytte.

Som baslack har jag använt Scratch Nails Ridge Filler, två tunna lager Lizard Belly och sedan avslutat med det snabbtorkande överlacket Seche Vite.
På bilderna har jag faktiskt haft lacket i 5 dagar.



Jag har köpt min Glitter Gal via Llarowe och där kostar de $14.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är det fint!
      Tror dock att du har gjort hololack som slår denna, är lite irriterad på mig själv att jag inte fick ändan ur vagnen och beställde innan de tog slut....

      Radera
  2. Tack för att du är med :)

    Underbart fint lack!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar både färgen och namnet, det här måste jag skaffa någon gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt klart värt att äga, superfint i solen men lite tråkigare i skuggan. Kommer defintivit att skaffa fler Glitter Gal.

      Radera
  4. Jättefin färg, detta vill jag också skaffa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen superfin!

      Radera