tisdag 20 mars 2012

Favoriter Februari 2012

Februari var en läppstiftsmånad för mig mig och jag använda både Diablo och Sugar Plum Fairy vid flera tillfällen på jobbet. Jag känner mig alltid så fin och uppiffad när jag bär läppstift och då särskilt i de mer vampigare och färgglada nyanserna.


Illamasqua Diablo
Kan var det snyggaste läppstift som jag äger, helt fantastisk är det i alla fall. Ljuvlig färg och sitter otroligt bra. Kan använda den både som ett stain för en mjukare look eller med läppenna under för riktigt vampiga läppar.



Wet n Wild Sugar Plum Fairy
Man skulle tro att budget läppstift inte sitter så bra men detta sitter som berg, håller lätt från att jag applicerat det på morgonen till en bit efter luch. Vansinnigt snygg färg är det också, riktigt Magenta, rosa med lila undertoner.

Lily Lolos ögonskuggor
Stora favoriter hos mig under februari, vill bara ha fler om man säger så.....

Lumene Dark Under eye circle concealer
Väldigt bra concealer som gör ett bra jobb med att ljusa upp och korrigera mina mörka ringar under ögonen.


Kiehls Line reducing- Eye Brightening concentrate
Det kan vara så att jag har hittat THE ögonkräm här! När jag använder denna kräm så tycker jag att området under ögonen ljusas upp strax efter appliceringen och jag behöver inte använda lika mycket concealer. Har än så länge bara denna i en provförpackning som ser ut att kunna räcka ett bra tag till men sen blir det nog dags att köpa en fullstor tub.

Isadora Flex tip eyeliner
Helt fantastisk eyeliner, gör det otroligt lätt att få till smala och breda eyelinervingar!

Vilka favoriter har ni haft i februari?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar