fredag 16 mars 2012

Color Club Wild at Heart


Det är dags för Holofredag! Color Club Wild a Heart ett lack som överaskade mig väl på nageln då det inte alls var som det såg ut i flaskan.

Har haft detta lack i min ägo nu i säkert över ett år men blev så besviken när jag fick hem det så jag inte ville testa det. Såg inte alls ut som jag hade sett på swatches och funderade om jag hade fått en fejk eftersom jag köpte den på ebay. När jag gick igenom min lack i slutet på förra veckan så såg jag detta och tänkte ja ja jag testar väl och är mycket glad för att jag gjorde det.
Det man ser i vanligt ljus i flaskan stämmer inte alls med hur jag upplever lacket på naglarna. Den holografiska effekten är mycket tydligare på naglarna. Här handlar det förvisso inte om ett hololack som gör rengbågar utan det är snarare en scattered holo.
Jag har använt Scratch Nails Ridge Filler som baslack, tre tunna lager Wild at Heart och sedan avslutat med det snabbtorkande överlacket Seche Vite.
På bilden har jag haft lacket i ungefär 3 dagar.

8 kommentarer:

  1. I love this nail polish it's sooo beautiful! Purple+glitter, always a good combo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I agree, Purple and glitter is always a good combo!

      Radera
  2. Det är ett väldigt vackert lack. Jag gillar den lila nyansen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte den enbart för att ni la upp så fina bilder hela tiden och väl på naglarna så förstod jag varför ni gillar den!

      Radera