tisdag 28 februari 2012

Plum Fairy

Sugar Plum Fairy från Wet n Wild blev efter första användningen ett av mina favoritläppstift, så otroligt snyggt, sitter bra och dessutom billigt. Kommer defintivit att bli fler läppstift från Wet n Wild .
Detta blev en ganska snabb sminkning så jag fixade eyeliner och lite skugga i globlinjen hemma och sen lade jag till läppstiftet på jobbet.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 Fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Pearlscent blush i Cool Dusk

Ögon:
Urban Decay primer potion
Urban Decay Naked
Wet n Wild Brulée
E.l.f Eye transfomer
Isadora Flex Tip Eyeliner Carbon Black
L´Oreal Volume Million Lashes Extra Black

Läppar:
Wet n Wild Mega Last lip color i Sugar Plum Fairy
Jag började med att grunda med UDPP och därefter så gjorde jag min eyelinervinge som blev rundad och hyfsat tjock. Med en fluffig borste så markerade jag sedan globlinjen lite lätt med Naked och som highlighter  under ögonbrynet har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån den gulidga skuggan från Eye Transformer paletten.
På läpparna har jag det utrjusiga stifter Sugar Plum Fairy.

4 kommentarer: