söndag 5 februari 2012

Moonlight

Jag var på pressevent för Lily Lolo förra veckan och jag har inte visat er alla looker än men jag kunde inte låta bli att använda denna fantastiska ögonskugga....
Moonlight är helt otroligt och har kvalat in som en av mina favoritskuggor!
Är faktiskt mycket förtjust i Lily Lolos ögonskuggor och har beställt hem några fler.
På bilderna så ser det ut som att skuggan har creasat sig lite men det är bara mina naturliga veck på ögonlocket, skuggan satt på plats hela dagen.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Pearlscent Blush i Cool Dusk

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Darling Girl Glitter glue
Lily Lolo Moonlight
Urban Decay 24/7 liner i Zero
Wet n Wild Brulée
E.l.f  Eye transfomer
L´Oreal Volume Million Lashes extra black

Jag började med att grunda med UDPP för att skuggan skulle sitta bra under dagen. Eftersom lösa pigment ofta kräver en något klibbigare bas så valde jag att dutta på lite av Darling Girls glitter glue på den rörliga delen av ögonlocket. Sedan så packade jag på Moonlight på locket och en bit ovanför globlinjen och suddade den med min MAC 217.
Som highlight under ögonbrynet har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån har jag använt guldskuggan från E.l.f eye transformer paletten.

6 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Jag älskar Lily Lolo ögonskuggor, de är sååå fina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, älskar dem också! Misstänker att det kommer bli en hel del köp från dem vid nästa löning.... Pixie Sparkle står högt upp på önskelistan.

      Radera
  2. Superfint! Jag är också rymt sugen på att skaffa fler Lily Lolo-skuggor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Pixie Sparkle känns som ett måste och sen kan det nog slinka ned några till.....

      Radera
  3. Jätte snygg ögonskugga!

    SvaraRadera