söndag 12 februari 2012

MIYO Cocktail


Rosa känns inte riktigt som min färg men detta lack överraskade mig en hel del och jag trivdes riktigt bra i lacket. Tycker att det är roligt att den skiftar mellan riktigt bubbelgumsrosa/barbierosa och en mer koralligrosa i olika ljus. 

Cocktail är ett rosa krämlack och appliceringen är väldigt bra, bra pensel, lacket flyter bra och nageln och det täcker på tre tunna lager. Hade inga problem alls faktiskt med lacket. 
På bilderna har jag haft lacket i 4 dagar och om jag inte hade råkat bryta av en nagel så hade jag nog haft lacket i någon dag till.
Som baslack har jag använt Scratch Nails Ridge Filler, tre tunna lager av MIYO Cocktail och sedan har jag avlutat med det snabbtorkande toplacket Seche Vite.

MIYO Nailed it nagellack kommer att kosta 39 kr st och finns i 32 st färger.
Lite fler på bilder på de olika lacken samt mer info om märket finns på deras Facebooksida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar