tisdag 14 februari 2012

Idun Minerals läppglans och 2 för 1 på Apoteket.se

Idun Minerals har släppt läppglans i 9 nyanser som går från transparant till rött och de kostar 169 kr.
Jag har inte hunnit spana in dem än men spontant så känner jag att jag är väldigt sugen på den persikofärgade Lillian och den lila Violetta.
Tycker att det är väldigt roligt att Idun Minerals släpper läppglans, jag har både foundation och ögonskuggor från Idun Minerals som jag är väldigt förtjust i för att inte tala om deras fantastiska borstar!

Idag på Alla Hjärtans Dag har dessutom Apoteket ett superbra erbjudande: 2 för 1, köp ett läppglans från Idun Minerals och få ett på köpet. Gäller endast idag, den 14 februari, och endast på apoteket.se
Känns som att det är läge att klicka hem Lillian och Violetta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar