måndag 27 februari 2012

Favoriter Januari 2012

Det är dags för ett otroligt sent inlägg med mina favoriter från januari....När jag har kikat i mitt arkiv så märker jag att jag missade att lista mina favoriter från december, glömdes bort i och med alla andra favoritlistor men men...
Januari flög förbi tycker jag, många helger och semester och helt plötsligt så var det februari...


L´oreal Super liner Dark Sapphire
En otroligt fin eyeliner som är mörkblå och får mina bruna ögon att bli brunare.

Burt's Bee läppbalsam
Om man inte gillar mint så gillar man inte detta läppbalsam, det känns lite som ett kylbalsam på läpparna men jag gillar det och den håller mina läppar riktigt mjuka nu under vinter.

Lush A Million Kisses lip tint
Fanatastisk snyggt rött lip tint som sitter bra och fungerar som rouge också.

Lush Ro's Argan Body Conditioner
Är egentligen ett kroppsprodukt men enligt försäljaren på Lush så var den fantastisk som hårinpackning vilket också var anledningen att jag köpte den. Sätter den i torrt hår och låter verka i 30 minuter upp mot en timme innan dusch och den lämnar mitt hår mjukt, glansigt och återfuktad. Luktar helt fantastiskt.

The Body Shop Cocomania body butter

Älskar Body Shops body butter och jag älskar doften, luktar inte choklad på mig utan lite mer vaniljigt.



Lily Lolo Moonlight
Kärlek vid första appliceringen, fantastisk fin skugga som jag kommer att använda mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar