måndag 20 februari 2012

Fairy Sin

När jag var och handlade på City Gross senast så såg jag att de hade rea på lite smink och kunde naturligtvis inte låta bli att kika i lådorna. Hittade mycket fint, bland annat så hade de rea på Wet n Wild Color icon 6 paletterna. Har tre av dem sen tidigare så jag var sugen på att plocka upp en men bestämde mig tillslut att bara köpa Wet n Wild Sugar Plum Fairy lipstick, ett helt fantastiskt läppstift.
På rea så kostade den endast 30 kr och det är ett läppstift som sitter som berget, på bilderna här har jag haft på mig läppstiftet i några timmar samt druckit en del kaffe och vatten.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Garnier 2 in 1 tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Pearlscent blush i Cool Dusk
Ögon:
Urban Decay Primer potion
Urban Decay Sin
Urban Decay Naked
Urban Decay Buck
Urban Decay Virgin
L´Oreal Volume Million Lashes Luminizer Blue Eyes Dark Sapphire
Läppar:
Wet n Wild Mega last lip color i Sugar Plum Fairy
Jag började med att grunda med UDPP och sedan så svepte jag Naked i globlinjen och en bit ovanför. Efter det så gick jag in med lite Buck i globlinjen för att förstärka den lite mer. På ögonlocket har jag lagt Sin och som highlighter vid inre ögonvrån Virgin.
Som highlighter under ögonbrynet så har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée.


På läpparna har jag Sugar Plum Fair från Wet n Wild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar