tisdag 3 januari 2012

Wet n Wild Black Alley Deals




Detta lack valde jag att bära på nyårsafton och wow vilket lack. Tror inte att mina bilder kan komma i närheten hur snygg det faktiskt är. Black Alley Deals är det sista lack som jag provar från Ice Baby kollektion, jag har visat upp Diamond in the Rough, Belive me, It's real och Rockin' Rubies tidigare.
Fantastiskt snygga lack och jag önskar att jag hade skaffat resten av kollektion också.
Om ni har möjlighet att få tag på dessa så slå till!

Wet n Wild Black Alley Deals är ett glitterlack med lila bas och glitter i rosa. Lacket täcker på två lager och torkar otroligt snabbt, precis som de andra lack från denna kollektion som jag testat. Det torkar också ned till en matt yta.
Detta lack är väldigt vackert och väldigt blingit, lite som en blingigare version av Nubar Violet Sparkle.
Kan nog lätt säga att detta lack kvalar in på min toplista över favoritlack någonsin!
Lacket är knöligt till sin yta så ett lager toplack räcker inte för att få det slätt.

På bilden så har jag varit tvungen att reparera några naglar som jag lyckades sabba så det blev lite tjockt. Som baslack har jag använt Scratch Nails Ridge Filler, ett tunnt lager Kicks Nails polish Purple Rain och två tunna lager Black Alley Deals vilket avslutade med Seche Vite.
När jag sedan hade sabbat några naglar så målade jag ett tunt lager med Black Alley Deals och gick sedan över det med först Nubar Diamont och sedan Seche Vite.

5 kommentarer:

  1. Men LÄGG AV vad snyggt!

    SvaraRadera
  2. Den har jag sittandes i min oprovat-låda och den lär inte bli kvar där så länge för den ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Visst är det!

    Carina: Är dessutom mycket snyggare i verkligheten....

    Des: Men eller hur!

    Sminkan: Det är fantastiskt! Tror att du kommer att gilla det!

    SvaraRadera