måndag 16 januari 2012

Topp 5 Paletter 2011

Jag har köpt en hel del paletter detta år och det var ganska svårt att bestämma vilka som skulle hamna på min topplista men tillslut så lyckade jag bestämma mig för dessa.
Den palett som jag har använt allra mest är min Urban Decay Naked men den köpte jag 2010 så den får inte vara med.

Sleek Makeup Monaco
En helt fantastisk palett som ingick i Sleek Mediterranean collection och som jag genast kände att jag måste köpa. Otroligt fina skuggor som är otroligt krämiga.


Wet n Wild Cool as a cucumber
Genrellt så är jag väldigt förtjust i Wet n Wilds ögonskuggor och paletter de är bra pigmeterade och har ett bra pris. Cool as a cucumber kombinerar två av mina favoritfärger, lila och grönt.



Wet n Wild Silent Treatment
Som jag suktade efter denna palett och blev så glad när Carina lyckades få tag på en i USA åt mig. Den har en otroligt fin kombination av färger och jag älskar den Taupefärgade skuggan.

The Body Store Bunch of Violets
Storfavorit under sensommaren, har använt den otroligt mycket då den är perfekt för att göra en lilasotning. Skuggorna kräver lite arbete för att få till täckande men jag jobbar alltid med lager på lager så mig gör det inte så mycket.


Sugarpill Sweetheart
Otroligt fin palett som jag vann hos MakeupGeek och som jag tyvärr inte har använt så mycket men den är så galet pigmenterad och fin så den har en särskild plats i mitt hjärta.

Vilka paletter har stått ut för er under året som gått, några särskilda favoriter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar