lördag 21 januari 2012

Silver Sin

När Lindex sålde ut sina produkter från MNY så passade jag på att plocka upp lite saker och en av dem blev snabbt en favorit. Eyeliner 146a är en flytande eyeliner i silver och väldigt lätt att måla med. Jag blev väldigt nöjd med denna look och körde faktiskt på samma  i två dagar.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Pearlscent blush i Cool Dusk

Ögon:
Urban Decay Primer potion
Urban Decay Sin
Urban Decay Naked
Urban Decay Buck
MNY 146A silver eyeliner
Wet n Wild Brulée
E.l.f Eye transformer
L´Oreal Volume Million lashes extra black

Läppar:
Max Factor Lip Infinity lip tint i Coral Crush

Jag började med att grunda med UDPP och sedan gick jag in med Naked i globlinjen och suddade in den, lade den också strax ovanför globlinjen. För att fördjupa globlinjen lite mer så suddade jag in lite Buck.
På locket så packade jag Sin och som highlighter har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée under ögonbrynet och den guldiga skuggan från E.l.f eye transformer paletten. Med den silverfärgade eyeliner målade jag en eyeliner med en lite vinge.


På läpparna har jag duttat på lite av lip tintet Coral Crush som på min läppar blir bärigt rött.

2 kommentarer: