tisdag 17 januari 2012

Shoppingtips: upp till 50% på utvalda varor hos Cherry Culture

Cherry Culture har just nu upp till 50% på utvalda varor och det gäller fram till den 24 januari ingen kod behövs.
Hos Cherry Culture kan man fynda fina saker från märken så som NYX, Milani, Sinful Colors och LaSplash.

Kan säga att det kliar mycket i klickfingrarna, skulle gärna klicka hem både det ena och det andra från NYX och Milani.
Bland annt så är jag grymt sugen på paletterna Velvet Rope och Winter in Moscow från NYX  och de Baked blushes som Milani har.

Är så pass sugen så jag har fejkshoppat från dem nu två gånger, dvs fyllt varukorgen och kollat hur mycket det skulle bli för att sedan stäng ned fönstret...... Första omgången hanmade på $130 men efter att ha skalat ned det lite så landade summan på $40.

4 kommentarer:

  1. Sådär brukar jag också göra, sen kan jag låta det gå en timme för att se vad jag verkligen vill ha, oftast slutar det med att inte köper alls... fina paletter dock...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar också komma fram till att jag inte ska ha något men det är ett bra sett att ta reda på det.
      Är riktigt sugen nu på att klicka hem lite grejor men det får vänta.

      Radera
  2. Jag brukar också fejkshoppa, det är liksom ett litet nöje jag har. Och precis som för Ninni slutar det oftast med att jag inte köper något alls.. dock inte ofta nog, enligt vissa ;)
    Men när det är sådär riktigt tokbilligt, ja då intygar jag mig själv att det nästan är dumt att låta bli att handla, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att det är fler som tycker att det är roligt, min sambo tycker att jag är en smula konstig.....
      Brukar faktiskt bli samma för mig att jag avstår men ibland är det ju lite svårare som nu....

      Radera