lördag 14 januari 2012

Nyshoppat: Lynnderella och Glitter Gal

Jag var strax innan jul med på en sambeställning från Llarowe och jag slog till på två lack. Egentligen är det en hel hög lack därfirån som jag skulle vilja ha men eftersom det var strax innan jul begränsade jag mig.
Hade tänkt köpa fler Lynnderellalack men de sålde slut som smör i solsken.

Det första lack som jag valde är Lynnderella Cauldron Drippings som är ett glitterlack med orangebas och multifärgat glitter. Varje batch av denna är olika eftersom den ska vara det glitter som hon har till hands just då.
Jag var lite osäker på om jag skulle gilla lacket men eftersom Lynnderella är så pass hypat så vill man ju testa. Kan säga att det i flaskan är helt otroligt och jag ser fram emot att få använda det.

Det andra lacket blev Glitter Gal Lizard Belly som är ett holografisk lack med grön bas, ska bli otroligt roligt att prova eftersom den ser så fantastisk ut på alla swatches. 

4 kommentarer:

  1. Åh hjälp så fina! Det ska verkligen bli kul att se dem på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gruvar mig lite redan för att ta bort glitrret bara.....

      Radera
  2. Cauldron drippings ser verkligen speciellt ut, tycker också det blir kul att se dom på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kändes väldigt unik men det ser å andra sidan de flesta av hennes glitterlack ut att vara.

      Radera