tisdag 20 december 2011

Idag är en alldeles särskild dag....

För idag är det min födelsedag!!
Kan knappt tro att tiden har gått så fort och att det dels är slutet på december men också att jag fyller 29 år...tycker att det var nyss som jag flyttade ned till Uppsala för att studera....
Frukosten idag bestod av sockerkaka som min mor bakade åt mig och sedan bar det av till jobbet. Idag så ville jag vara lite piffig så jag stod länge och funderade på vad jag skulle sminka mig i för färg men valet föll på en favoritskugga, Label Whore från Too Faced.

Är så otroligt glad för att det är snö i Uppsala nu, känns inte riktigt som min födelsedag utan snö men tyvärr så smälter den nog bort till jul men jag är glad att det är snö i dag i alla fall!!

Det blir inte så mycket firande ikväll utan det blir middag med dansgänget för att sedan åka hem och äta vad jag hoppas blir Prinsesstårta som sambon ska köpa.

14 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen :)

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis på din dag!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!

    ps. Vad snygg du är!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Hoppas du får en jättefin dag och en god tårta :-) Håller med Chaosophia- jättesnygg bild!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS på födelsedagen!!! Stor kram

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Själv når jag 29-strecket till våren =)

    SvaraRadera
  7. Grattis!
    Shit, trodde du var 23 typ! Hoppas du haft en toppendag!

    SvaraRadera
  8. Tack så hemskt mycket allihopa för alla gratulationer!

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott och God Jul!

    SvaraRadera
  10. Sminkan: Tack så mycket! Hoppas att du haft en bra julafton!

    SvaraRadera