fredag 11 november 2011

Spanat på stan: Too Faced Beautiful Dreamer på Åhlens


När jag var på Åhlens senast så såg jag att de hade ett set från Too Faced, Beautiful Dreamer.
Ska man hoppas på att de kommer få in mer saker från Too Faced tro?

Setet kostar 499 kr och innehåller Shadow Insurance Candlelight, eye shadow quad, Lashgasm mascara, Bronzer & Blusher duo och Pink swan lipgloss.
Man får dessutom en söt lite neccesär med på köpet.

Jag blev väldigt sugen måste jag säga, gillar Too Faced väldigt mycket och setet ser helt bedårande ut!

6 kommentarer:

  1. Spanade lite på dem också. Blev förtjust i julkitet fr OPI,tyvärr för många lack jag redan har bara...

    SvaraRadera
  2. Detta settet står högt på min önskelista!

    SvaraRadera
  3. Vad lustiga de är på Åhléns!

    De sade till mig att de inte skulle få in något från Too Faced när jag frågade när produkterna skulle komma in i deras varuhus. Ville shoppa en sak från kollektionen, men köpte då istället i USA.

    Vill också ha det setet, det är urfint!

    SvaraRadera
  4. Förpackningarna är så fina.

    SvaraRadera
  5. Vilken superfin förpackning, som vanligt!

    SvaraRadera
  6. Ninni: Älskar julkiten som kommer men det brukar alltid bli mer krut på julklappar än saker till mig själv så här i juletider.

    Kerstin: Det är så fint!

    Carina: Hmm vad konstigt, det verkade dock bara finnas detta set men man kan ju hoppas att de kommer ta in mer!

    Sminkan: Förpackningarna är gudomligt söta!

    Elin Fagerberg: Too Faced kan det där med förpackningar!

    SvaraRadera