måndag 7 november 2011

Julen hos The Body Shop

 Fredagen den 28  oktober så var jag och ett gäng andra bloggare inbjudna till the Body Shop i Gallerian i Stockholm för att få se julens produkter. På träffen så fick jag också tillfälle att träffa och prata lite med  Delinda, Sanna, Des, Carina och Tina vilket alltid är lika roligt!
The Body Shop visade upp den första jul pyntade affären inför julen och presenterade de nya produkterna och dofterna.

Juldofterna i år är Cranberry Joy, Spiced Vanilla och Candied Ginger.
De lukar fantastiskt gott och jag blev speciellt förtjust i Candied Ginger men Cranberry Joy är en gamla favorit.

Varje år så har The Body shop 3 st fantastiska adventskalendrar och i år kommer de i varianterna Luxury 800 kr, Deluxe 1000 kr och Ultimate 1200 kr.
Jag är alltid så sugen på en sån adventskalender men chanserna att jag får en sån från min familj är nog lite eftersom de tycker att jag har så mycket redan.

Julens makeup kollektion heter Smoke & Sparkle och innehåller bland annat två väldigt fina paletter,
Silver Black och Golden Brown.

The Sparkle från förra året kommer också tillbaka men inte bara i den rosa Budoir Pink utan också en i guld, Enchanting Gold.
Älskar dessa flaskor, så otroligt fina och lyxiga.

The Body Shop har också alltid otroligt fina kit med deras produkter så här inför julen och det finns massor där jag skulle kunna tänka mig.

The Best of Body Shop är ett väldigt fint kit som kommer i en väldigt fin plåtask, kostar 950 kr och är nog defintivit värd att spana in.


Eftersom julen hos The Body Shop är så massiv så kommer jag att gå igenom produkterna i en serie inlägg som kommer att dyka upp på bloggen inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar