måndag 21 november 2011

Boots till Uppsala


När jag senast var vid busshållplatsen vid Dragarbrunnstorget i Uppsala så såg jag en skylt på Handelsbankens f.d. lokal att Boots öpparna inom kort.....

Boots är en brittisk apotekskedja som i alla fall i England är helt fantastisk, de säljer dels sitt egna märke No7 men också andra märken så som Umberto Giannini  occh Botanics. I England så säljs också Barry M, Sleek och Urban Decay på Boots men de finns tyvärr inte tillgänliga här i Sverige.

Ska bli otroligt kul att Boots öppnar i Uppsala och jag längtar redan. Naturligtvis så hoppas jag att Boots kommer att utöka sitt sortiment och ta hit lite fler av de brittiska märken!

4 kommentarer:

  1. Herregud, om de tar in UD kommer jag aldrig någonsin igen ha pengar...

    SvaraRadera
  2. Ohh, Boots har mycket bra! Jag gillar deras feber/influensa-medicin! :) Inte sminkrelaterat men ändå :)

    SvaraRadera
  3. får lov att hålla med Elina ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt :D Hoppas dom ska öppna någonstans i närheten av mig också :D

    SvaraRadera