lördag 22 oktober 2011

Wet n Wild FastDry nail color

Wet n Wild har nu i oktober släppt en gäng nya nagellack i Sverige som är inspirerande av tv-serier.
Dessa har funnits ett tag på den amerikanska markanden och jag har dreglat både en och två gånger när jag sett swatches på dem, så jag blev glad när jag fick nyheten att de ska lanseras i Sverige också.

Wet n Wild FastDry Nail color kommer i 18 nyanser och jag har fått hem 4 st för att testa:
Gray's Anatomy- ett doukromt lack som skiftar mot grått, rosa, och grönt. Påmminner lite om OPI Not like the movies.
Hannah Pinktana - Ett rosa lack men en svag hint av lila. Har holografiskt glitter i sig.
Teal of Fortune- en blå-grön (teal) lack med glitter i sig. Påmminner om bland annat Zoya Charla.
Party of Five Glitter - Glitter i en genomskinlig bas, glittret är rött, blått, grönt, silver och rosa.

Jag är deifntivit nyfiken på fler nyanser då de verkar riktigt fina och lovande.
Buffy the Violet slayer ska jag skaffa, dels så ser det ut att vara ett riktigt fint lila lack men sen också så är ju namnet helt fantastiskt och jag har alltid gillat Buffy.
Blue want's to be a millionare som ska vara en ljusblått lack med holografiskt glitter ser också väldigt intressant ut.

Lacken kostar 59 kr och finns hos bland annat Nelly.

6 kommentarer:

  1. Snygga! Det rosa ska jag spana in närmare! :)

    SvaraRadera
  2. Tycker de ser supersnygga ut!

    SvaraRadera
  3. Josephine: Det rosa är jättefint, kommer upp mer bilder på den imorgon.

    Ninni: De är riktigt fina!

    Kerstin: De är superfina, är sugen på fler!

    SvaraRadera
  4. Vet du om man kan köpa dem ute i butik ??

    SvaraRadera
  5. Samantha: De finns på vissa City Gross och Ica Maxi i alla fall.

    SvaraRadera