söndag 18 september 2011

Mingel med Oriflame

I torsdags kväll så var jag på mingel med Oriflame på Sturecompaniet där det både visades kläder och smink.
Det var otroligt mycket folk, liten annan stämning än när det bara är skönhetsbloggare. Misstänker att det var en hel del kändisar där också eftersom det var kameror och special matta utanför för vissa.

Vi böjds på mat och bubbel när vi kom dit samt att man fick en drinkbiljett. Carina, Des och jag passade på att ta en bra plats så att vi skulle kunna se och foto bra.Vi träffade också Kristina, Delinda och Elin som nog också var de enda bloggarna förutom Mogi som jag kände igen.

Valerie Aflalo visade upp sin vår och sommarkollektion, temat verkar vara ljust, skirt, romantiskt och spets..

Efter modevisningen så var det dags för Jonas Wramell som berättade om Oriflames nya sminksatsning Studio Artist och ansiktet utåt för kollektion är ingen mindre än Malin Åkerman.
Läppstiften som lanseras i kollektionen ser otroligt fina ut och jag har sett några som jag måste spana in närmre.

Vi fick också med oss en lite goodiebag hem och jag kommer att visa de produkter som jag fick i början på veckan.

1 kommentar:

  1. Det var kul att träffas igen :) vi ses snart igen, om ungefär en vecka.

    SvaraRadera