tisdag 27 september 2011

Blackcurrant

 Jag var lite sugen på att prova ett av mina nya pigment från Darling Girl och valet föll på Blackcurrant.
Blackcurrant är fantastiskt snygg, utan en klistrig bas så får man ett otroligt fint grålila skimmer på locket och med en klistrig bas så tror jag att den skugga skulle vara ännu snyggare!

Ansikte:
Nvey Eco Moisturising fluid foundation i 510
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Collection 2000 Illuminating touch i 02 natural
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Roseflower blush

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Darling Girls Blackcurrant
Wet n Wild Cool as Cucumber, crease skuggan (lilabrun)
Urban Decay 24/7 liner i Rockstar
MAC Sculpt & Shape i Accentuate
L´Oreal  Million Lashes extra black mascara

Jag började med att grunda med UDPP och därefter så packade jag på Blackcurrant över hela locket. I globlinjen suddade jag in den lilabruna crease skuggan från Wet n Wild paletten Cool as cucumber.
Längs med den övre fransraden använde jag den rödlila kajalen Rockstar och jag hade även dem längs med den nedre och övre vattenlinjen. Som highlighter har jag använt den hudfärgade skuggan Accentuate .

3 kommentarer: