onsdag 17 augusti 2011

Tarnished Gold med Ninja Minerals

Jag hittade ett pigment från Ninja Minerals som jag har fått från ett Nailmail utsick en gång i tiden, kände att det var dags att prova det. Har tyvärr inget namn på skuggan men den är otroligt fint. En mörkare guldbrun med ett litet smutsigt (svart?) inslag.
Det här blivit mycket snabba och enkla sminkningar nu på sistone men jag gillar att sova på morgonen och då hinner jag inte med så mycket avancerat.


Ansikte:
Lumiere Minerals Light Neutral
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 Fair
Collection 2000 Illuminating Touch i 02 Natural
Lumiere Minerals Salmon Concealer
The Body Shop Honey Bronzer bronzing powder i 02 fair matte
The Body Shop Roseflower blush i pink

Ögon:

Urban Decay Primer potion
Ninja Minerals guldbrun pigment
E.l.f Studio Eye tranformer
MAC Sculpt & Shape Accentuate
D.j.v Beautenizer Fiberwig LX Mascara

Läppar:
The Body Shop lip pencil Pink Brown
Darling Girl Cosmetics Hot in the City

Jag började med att grunda med UDPP och sedan packade jag det guldbruna pigmentet över hela locket och längs med den nedre fransraden. Som highlighter vid den inre ögonvrån har jag använt den guldiga skuggan från E.l.f eye transformer och som highlighter vid ögonbrynsbenet så har jag använt en hudfärgad skugga.
På läpparna har jag grundat först med läppennan Pink Brown och därefter lagt på glosset Hot in the City.
Snabbt och enkelt.

2 kommentarer: