fredag 5 augusti 2011

Spectra Asylum


Jag passa på att använda lite mer av pigmenten från Meow Cosmetics som jag hittade i min sminkväska. Tydligen så gömde det sig mer än ett guldkorn där.

Har både sminkat mig och knäppt kort från jobbet. Mina mörka ringar under ögonen verkar vara ganska framträdande på bilderna men de kändes inte lika tydliga i verkligheten, och så ser jag ganska trött ut men det stämmer också. Otroligt trött.....



Ansikte:

Lumiere Minerals Light Neutral

Garnier 2 in 1 tinted eye roll-on i 02 fair

Skin Food Dark circle concealer cream i 01

Lumiere Minerals Salmon Concealer

The Body Shop Honey Bronze bronzing powder i 02 Fair matte

The Body Shop Roseflower blush i Pink



Ögon:

Urban Decay Primer Potion

Meow Cosmetics Asylum

Meow Cosmetics Haunted Veil Spectra

Urban Decay 24/7 liner i Zero

D.j.v Beautenizer Fiberwig LX Mascara


Jag började med att grunda med UDPP och sen packade jag Spectra över hela locket. Asylum användes som eyeliner och jag drog först en ganska tjock linjen från den nedre fransraden och utåt och gjorde en vinge. Sedan så markerade jag den övre fransraden lite lätt med samma skugga.


Jag använde den svarta eyeliner Zero och markerade vattenlinjen på både övre och undre fransraden

2 kommentarer:

  1. Också mycket snyggt! Jag gillar den utdargna eyelinern!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Tack så mycket. Är väldigt förtjust i den utdragna eyeliner, tycker att det ger lite mer i och med att jag har glasögon också.

    SvaraRadera