torsdag 11 augusti 2011

Sleek Scandalous


Detta rouge har jag varit sugen på sen jag såg det första gången på Sleeks makeup's sida i våras.
Scandalous är ett matt, rött, vansinnigt bra pigmeterat och otroligt häftigt rouge.



Har däremot dragit ut på att köpa det eftersom jag var lite osäker på om jag verkligen skulle kunna få användning för det men i början på sommaren så slog jag till.

Ovan så försökte jag mig på att dels swatcha med lätt hand och dels bara stryka på men som ni kan se så blev de väldigt lika. Tror inte att fingrarna var optimala för att swatcha lätt med.....

Jag har provat detta rouge bara lite lätt och kan säga att det är otroligt fint på också, man får vara väldigt lätt på handen eftersom det är såpass pigmenterat men det är otroligt snyggt! Känner mig lite som Snövit när jag haft detta på faktiskt, otroligt snyggt.


Blir mer och mer sugen på att prova deras andre rouger nu också som Rose Gold som säg likna Nars Orgasm eller Life's a Peach.


Sleek kan köpas via deras sida och rougen kostar 7 euro och frakten till Europa ligger på runt 9 euro.

Man kan också köpa en hel del Sleek via ebay.co.uk.

2 kommentarer: