tisdag 23 augusti 2011

Rock Chick eyeliner

Hade lite bråttom så jag tänkte att jag slår till på en klassisk eyelinervinge men så kände jag att jag ville piffa upp den lite så jag lade en glitter liner över det svarta. Måste säga att Collection 2000 har väldigt br grejor och deras glitter liner är väldigt imponerande.

Ansikte:
Lumiere Minerals Light Neutral
Garinier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Collection 2000 Illuminating touch i 02 natural
Lumiere Minerals Salmon Concealer
The Body Shop Honey Bronze bronzing powder i 02 fair matte
The Body Shop Roseflower blush i Pink



Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked
Urban Decay Buck
Clinique Gel liner i Black
Collection 2000 Glam Crystal Dazzling gel liner i Rock Chick
D.j.v Beautenizer Fiberwig LX mascara


Jag grundande med UDPP och sen suddade jag in Naked i globlinjen. Eftersom jag vill fördjupa den lite till så tog jag också lite Buck och suddade in. Därefter så målade jag en ganska tjock eyelinervinge med Cliniques gel liner, använde en sneställd borste för det.
Tyckte att det kunde vara lite roligt med glitter så jag plockade fram den svarta liner med silver glitter från Collection 2000 och lade den över. Det blev ganska diskret men lite roligare än vanlig svart liner.


4 kommentarer:

  1. Fint :) Säljs Collection 2000 i Sverige?

    SvaraRadera
  2. Superfunt! Mycket snygg liner!

    SvaraRadera
  3. Carina: Tack! Inte på så många ställen tror jag, har hittat en Life butik här i Uppsala som har delar av deras sortiment.

    Kerstin: Tack så mycket!

    SvaraRadera