torsdag 18 augusti 2011

Nubar Hyacinth Sparkles

Nu är jag rädd för att det blir lite bildspam.....
Nubar Hyacinth Sparkles ingick i Sparkles kollektionen som släpptes i januari 2010.
Hade inte alls tänkt beställa detta lack men Sminkan sa att det var ett av de snyggare i kollektion så jag föll till föga och beställde det. Det ångrar jag faktiskt inte alls! Skaffade hela fyra lack från denna kollektion: Hyacinth Sparkles, Violet Sparkles, Fire Sparkles och Petunia Sparkles.

Hyancinth Sparkles är ett glitterlack med lavendel/ljuslila glitter och jag tycker att glittret gärna plockar upp lite andra färger också. Trots att det är ett glitterlack så tycker jag inte att det bli särsklit knöligt men det kan nog vara skönt att ha 1-2 lager toplack ovanpå. Lacket är väldigt fint och glittrar tjusigt i solen. Petunia är nog fortfarande min favorit men detta är defintivit ett lack värt att ha.

Som baslack har jag använt Scratch Nail No yellow nail och som toplack Nubar Diamont.
På bilderna så har jag haft lacket i ungefär 4 dagar.

5 kommentarer:

  1. Väldigt fint! Har länge tänkt skaffa detta men det har inte blivit av. Nu blev jag sugen igen. :)

    SvaraRadera
  2. Superfint! Den här kollektionen bjuder verkligen på många skönheter.

    SvaraRadera
  3. Pamsan: Det är superfint!

    Carina: Visst gör det!

    Nailtastic:En av mina favoritkollektioner från Nubar faktiskt!

    Josephine: Men visst är den!

    SvaraRadera