fredag 5 augusti 2011

Isadora Forest Groove- prisuppgifter och släppdatum



Jag har skrivit om Isadoras nya höstkollektion tidigare men jag tänkte att jag skulle komplettera med när kollektion släpps och prisuppgifter.
Kollektion kommer att finnas i butik i slutet av v.33.

Priserna för kollektion ligger från 69-139 kr.


Perfect Moisture Lipstick 105:-
Perfect Lipliner 69:-
Moisturizing Lip Gloss 99:-
Wonder Nail Wide Brush 69:-
Eye Shadow Trio 119:-
Blush & Bronze 119:-
Lash Booster Mascara 139:-
Flex Tip Eyeliner 109:-


Ser otroligt mycket fram emot denna kollektion då väldigt många saker skriker Lina!

Jag kommer att försöka få upp swatches på bloggen så tidigit som möjligt efter att kollektion släppts, ser fram emot att få se produkterna live och få känna lite på dem.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar skogen så jag skulle gärna ha ögonskuggspaletten och nagellacket Forest :)
    Läppstiftena ser också underbara ut :)

    SvaraRadera
  2. Anna: Visst ser det fint ut! Ska bli så kul att se dem live sen i butik!

    SvaraRadera