lördag 27 augusti 2011

Nyfiken på : HD Brows Ltd - the 7 steps revealed!

Jag är lite småsugen på att få mina ögonbryn omhändertagna på någon salong, har provat här i Uppsala en gång tidigare men blev inte riktigt nöjd, även om det blev helt okej. Via en av den brittiska bloggarna som jag följer så ramlade jag över detta klipp och det låter mycket intressant. Vad jag vet så finns inte detta i Sverige, men jag kan ha fel.....
Om någon vet några som är snuskigt bra på ögonbryn i Uppsala eller i Stockholm så hojta gärna till bland kommentarerna!
Nu har jag i och för sig inte så väldigt mycket att jobba med när det kommer ill ögonbryn eftersom de är ganska välplockade och smala men jag har funderat på att spara ut dem så att de blir lite tjockare.



5 kommentarer:

  1. Önskar att de fanns i Sverige. Hör du något om att de kommer hit säg gärna till mig då :)

    SvaraRadera
  2. Carina: Visst verkar det bra!! Absolut jag kommer att hålla ögonen öppna och hoppas på att det kommer hit!

    SvaraRadera
  3. Letar själv efter någon som är bra på att plocka ögonbryn i Uppsala. Hemskt om man skulle komma ut med små streck över ögon *brrr*

    SvaraRadera
  4. Christel: Jag lät mina ögonbryn växa ut och gick till Parfymeri L för ett antal år sen ( kan har varit 2005) och de var helt ok men gjorde lite smalare än jag hade tänkt mig. Jag har noppat i ungefär samma form sen dess. Skulle vara riktigt skönt att bli superompysslad och gå därifrån med fantastiska ögonbryn dock.... Om jag hittar något bra ställe så kommer jag att hojta till!

    SvaraRadera
  5. Jag har fått mina plockade på MUS och på det som tidigare var Creative Makeup (hos... Daniel? En kille iaf, inför fotografering), de som nu gått ihop med frisörsalongen Creative Zone. MUS var helt meningslöst, Creative Makeup var skitbra. Tycker jag.

    SvaraRadera