onsdag 10 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 9: Brukar du använda primer? Favoriten?

Om jag gör någon form av ögonsminkning så använder jag primer på ögonlocken då mina blir väldigt oljiga.
Har provat primer till ansiktet men har inte hittat någon som jag tycker gör till eller från så det skippar jag.

Min absoluta favoritprimer är, vilket nog inte är någon överraskning.... Urban Decay primer potion.
Primer potion är det enda som får min ögonskugga att hålla hela dagen, om jag inte använde den så skulle all min ögonskugga sitta i vecken på ögonlocken.

2 kommentarer:

  1. Sv; Tack, vad glad jag blev! Jag har psoriasis och att få en positiv kommentar om vacker hy gör mig näst intill lycklig! Det betyder så mycket! Nu har jag iof inte så mycket break-outs, men att veta att någon tycker att man har vacker hy när den är normal är värt guld!

    Ditt inlägg inspirerade mig till att laga min primerflaska, pumpen var kass :P

    SvaraRadera
  2. Lenore: Äsch det var så lite så! Tycker att din hud såg otrolig fin ut.
    Glad att jag kunde inspirera!!

    SvaraRadera