fredag 5 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 4: Vilken är din favoritlook dagtid?


Oj det här varierar ju ofta beroende på årstid och hur trött jag är på morgonen. Men min go to look är nog neutral sminkning med guld, brons, tupe och brunt eller också så kör jag på eyeliner. På morgonen så vill jag ofta att det ska gå fort eftersom jag är en trött latmask när jag klivit upp. Så snabbt och enkelt helt enkelt.
Brukar försöka piffa upp neutrala sminkningar med något färgglat, antigen eyeliner eller läppar. Så det här är nog de tre vanligaste sminkningarna som jag kör på.

Vad är er favoritlook? Variera det efter årstid eller är den konstant?

2 kommentarer:

  1. Den första gillar jag bäst, superhärlig sminkning!

    SvaraRadera
  2. Honi: Tack så mycket, blev väldigt nöjd med den faktiskt!

    SvaraRadera