lördag 27 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 26: Berätta om din hudvårdsrutin!

Eftersom jag har känslig hy så brukar jag vara väldigt trogen min hudvårdrutin men för ett tag sen så bytte jag ut i princip allt mot produkter från Garden of Wisdom och det har fungerat väldigt bra.
Min rutin skiljer sig också en smula mellan morgonen och kvällen.

Morgon:
Fuktar en handuk med varmt vatten och tvättar ansiktet med den.
Rose Hydrosol
Summer Serum
Argan olja
Eye Majik cream
Coconut Revival Cream

Kväll:
Jen's Green tea cleanser
Rose Hydrosol
Banana Healing serum 
Argan olja
Eye Majik cream
Coconut revival cream

Argan oljan är från Crearome och jag har köpte den från Simply Pure, har inte använt den så otroligt länge men jag är grymt imponerad hittills!
Produkterna från Garden of Wisdom har hjälpt till att få ned den röda i mitt ansikte, samt att det inte är lika torrt längre. Jag är väldigt imponerad och glad att det funderar för mig. Kommer troligen att testa en hel del mer saker från dem innan jag är helt nöjd men som sagt det som jag använder nu är jag också väldigt nöjd med.

1 kommentar:

  1. Jag håller med! GoW har otroliga saker i sitt sortiment. Jag har funderat på deras Eye majik. Är den värd ett köp?

    SvaraRadera