torsdag 25 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 24:Vilka produkter finns alltid med i din sminkväska?

Jag brukar ju inte genrellt ha med mig sminkväska, har jag det så är det enbart för att jag har varit lite för lat för att hinna få på mig allt smink på morgonen.
I min väska däremot så har jag alltid en concealer, läppglans, läppbalsam och eventuellt läppstift. Just nu så ligger det en läppenna också.

Jag brukar byta ut läppstiften och läppglansen lite titt som tätt så det kan vara allt från vampiga läppstift till ljusa pastelliga saker. Just nu så har jag The Body shop lip pencil i Pink Brown och Darling Girl Cosmetics Hot in the city i väskan.
De läppbalsam som alltid finns med är Jack Black intense Theraphy lip balm, brukar skifta vilken lukt men just nu så kör jag på Vanilla & Lavender.

2 kommentarer:

  1. Sv: Jag har också en liknande som myspringit, fast den heter nåt annat. Tycker inte den tar de kortaste, grövsta stråna, och jag vill gärna få bort dem illa kvickt! På hakan använder jag pincett dock. Där gör det inte ont...

    SvaraRadera
  2. Leonore: Det kan du har rätt i, gör så otroligt jäkla ont på vissa ställen dock. Hakan är ju mindre känsligt ja.....

    SvaraRadera