torsdag 25 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 23: Lista ditt favoritläppstift, gloss och lipliner!

Oj, hmm har ganska många läppstift som jag gillar och det brukar gå lite i vågor vilka jag gillar bäst.
Men om jag ska välja några då.....

Från vänster till höger: MAC Lavender Whip, MAC Night Violet, DG Hot in the City och NYX Purple Rain.

MAC Lavender Whip
Släpptes våren 2009 och är ett limited edition läppstift. Har inte vågat använda mitt så mycket eftersom jag är rädd att det ska ta slut. Otroligt fint lila läppstift.

MAC Night Violet
Ett mörkt vampigt läppstift som jag älskar, är mitt läppstift nummer 1 när jag ska uppträda.


Darling Girl Cosmetics Hot in the City
Ett Holo gloss som är koralligt med guld och rött glitter i sig, superfint!!


NYX Purple Rain
En lilarosa läppenna som är helt fantastisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar