måndag 22 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 21: Lista dina favoritpaletter med rouge och ögonskugga!

Som vanligt så kan jag faktiskt inte välja bara en palett....

Min absoluta favorit bland de neutrala paletterna lär inte överraska någon...:
Urban Decay Naked
Otroligt användbar, skuggor är fantastiska, lätt att sudda och man kan gå fran dag till kvällslook med denna palett!

Min favorit bland de mer färgglada paletterna var lite svårare att välja, har ju så många men efter lite funderingar så kom jag fram till:

Sleek Makeup Monaco
Återigen väldigt användbar, innehåller många av mina favoritfärger, färgerna är lätta att hålla på med pigmenteringen är otroligt bra.


Rouge-palett har jag faktisk ingen, inte ens en egen gjord palett med rouge. Alla mina rouger, utom Nars Torrid ligger i sina orginal förpackningar. Är lite småsugen på Costal Scents 10 blush palette däremot, den verkar ha det mesta man behöver i rougeväg....
Är ni sugna på att se mina favorit rouge så finns det ett eget inlägg om dem här!


3 kommentarer:

  1. Urban Decay Naked är verkligen överraskande bra :) Äskar den!

    SvaraRadera
  2. alltså den där monacopaletten ser ju inte alls dum ut.

    SvaraRadera
  3. Carina: Visst är den fantastisk!!


    Maja: Den är otroligt fin! Jag hittade min på ebay hos säljare vanityplace ( har jag för mig) på ebay.co.uk

    SvaraRadera