lördag 20 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 19: Brukar du använda lösfransar? Isåfall, i hela rader eller enskilda fransar?

Det här var en enkel fråga!
Nej jag brukar inte använda lösfransar, har faktiskt inte provat. Har några hemma men jag tycker alltid att det verkar så besvärligt att sätta på dem så det blir aldrig av.
Tycker att det är väldigt snyggt däremot, både de mer naturliga och de med fjädrar, glitter och stenar!
Ska försöka börja använda löfransar i alla fall när jag ska uppträda då jag tror att det kommer att göra makeupen snyggare men vi får väl se om min lathet tar över......

4 kommentarer:

  1. Det är lätt att börja testa sig fram med enskilda fransar om man är ovan, det gjorde jag och det gjorde det lättare att lista ut hur sjutton man ska få fransarna på på lättast sätt!

    SvaraRadera
  2. Jag har nog bara lyckats få fast lösfransar ok en gång, på ett öga.. tror jag ska försöka mig på halva rader framöver och se om det går bättre.

    SvaraRadera
  3. Just den bönsyrsan bor i Spanien, glömde skriva det så du kan slappna av. ;-)

    SvaraRadera
  4. Honi: Bra tips, ska nog försöka med det!

    Roxcat: Det är ju snyggt så det kan vara värt ett försök!

    Ninni: Tack och lov!! Blev mycket orolig där ett tag. Gillar inte insekter......

    SvaraRadera