fredag 19 augusti 2011

31 Days of beauty Dag 17:Brukar du använda eyeliner? Isåfall, vilken är din favorit?

Har varit så sjukt trött denna vecka så jag missade hel enkelt denna igår men då blir det två idag istället!

Inte jämt men ofta skulle jag vilja säga.
Den som blir mest använd är Isadora Inliner i Blonde som är en hudfärgad kajal som jag använder på vattenlinjen för att pigga upp blicken lite. Man kan också använda vitt men jag tycker att det ger ett ganska hårt intryck.


Återigen så har jag ju flera favoriter inom olika kategorier....

Gel liner Clinique i Blackm Eyeko eyeliner pen i Black eller Purple, Illamasqua Sorcesse och Urban Decay 27/7 liner i Whiskey är nog vardagsfavoriter skulle jag tro. Grymt bra eyeliners.



Glitter eyeliner så är mina favorit Collection 200 glitter eyeliner och Illamasqua Prescion Ink i Alchemy. De är lätta att måla med, täckande och sitter väldigt bra.


I kategorin eyeliner i färg har jag många favoriter men jag kan ju nämna några stycken i alla fall.

Gosh Extreme art liner i 10, Too Faced perfect eyes i Perfect Peacock, MAC Pearlglide i Undercurrant, Yves Rocher vattenfast kajal i grön , L' Oreal Hip gel liner.....listan skulle kunna göras lång men detta är de första som poppade upp i huvudet.

Det finns få saker som kan göra en look som eyeliner kan och jakten går alltid vidare efter nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar