lördag 16 juli 2011

Sleek Makeup Monaco Palett och Santorini blush

Jag kunde inte hålla tassarna borta från Sleek makeup Mediterranean collection, jag föll som en fura och då speciellt för rouget. Jag har en Sleek palett sen tidigare och den är det otroligt bra kvalité på och inte heller denna palett gjorde mig besviken.

Sleek Monaco- i -Divine
Paletten innehåller 12 st ögonskuggor. Själv ögonskuggorna är väldigt krämiga och är lätta att applicera och sudda. De matta skuggorna är inte fullt lika krämiga som den skimriga men det är defintivt bra matta skuggor.
Paletten innehåller 7 matta skuggor och 5 st skimriga skuggor.
Jag tycker att färgen är otroligt användbara och jag ångrar inte en sekund att jag köpte paletten.
Kostar 9 euro.

Sleek Santorini blush
Hur läckert är inte detta rouge? Neonrosa, matt och helt fantstisk!
Kostar 7 euro

Till kollektion så finns det också ett Pout polish i färgen Monte Carlo men den har jag inte köpt.
Jag har bara hört bra saker om Pout Polish och jag tror nog att jag kommer att slå till på en så småningom.

Frakten från Sleek makeup går på 9 euro till Europa. På Ebay så finns det också en hel del, speciellt om man vill ha tag på äldre limited edition paletter. Själv ska jag ge mig på jakt efter Circus paletten och Paraguaya paletten tror jag.

4 kommentarer:

  1. Fick också hem ett paket från sleek igår! riktigt fina grejer

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen ut att vara fina färger.

    SvaraRadera
  3. Caroline: Deras grejor är otroligt bra. Älskar deras paletter, har tre st och vill nog ha några till...

    Kerstin: Visst är det! Skuggorna är sjukt kärmiga.

    Carina: Väldigt fina färger och väldigt användbara också.

    SvaraRadera