fredag 15 juli 2011

Nyshoppat: Too Faced och Illamaqua från Asos


Jag surfade in på Asos rea för ett tag sen och såg genast två saker som jag kände jag måste införskaffa.
Too Faced Glamour dust i Glampire och Illamasquas nagellack Ruthless. Jag köpte också två halsband men jag har inte med dem här, om ni är nyfikna så säg till får då kan jag lägga upp bilder på dem också.

Too Faced Glamour dusti Glampire har jag jag suktat efter sen jag såg det första gången, det verkade fantastiskt men det blev aldrig av att jag köpte det. När jag såg att det var nedsatt hos Asos till 103.9 kr så slog jag till. Hade jag väntat en vecka till så hade det bara kostat 93 kr men ja ja... Det är precis lika underbart som jag hade föreställt mig och jag är så glad att jag köpte det.
Trots min stora kärlekt till Illamasqua så har jag inte provat något av deras nagellack så jag kände att det var dags. Hos Asos så hittade jag der röda cremelacket Ruthless nedsatt till 99 kr och då slog jag till. Jag har länge letat efter det perfekta röda cremelacket som inte drar för mycket åt blått eller orange och sökandet är nog över. Rödperfektion på flaska helt enkelt.

6 kommentarer:

  1. Alltid lika kul när man gör fina reafynd!

    SvaraRadera
  2. Fint! Den glamour dusten skulle jag också vilja ha!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint lacket ser ut! :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina fynd du har gjort :)

    Det rödsa lacket ser helt underbart ut!

    SvaraRadera
  5. Sublim: Visst är det, ser fram emot nästa gäng som kommer. Hoppas att Too Faced produkterna dyker upp till vecka. Kan knappt vänta. Funderar fortfarande om jag inte borde klicka hem ett rouge och något/några galaxy skuggor....

    Kerstin: Den är superläcker! Finns forfarande hos Asos. Nu kostar den 99.90 kr....frakten är gratis....

    Honi: De är verkligen superfina produkter. Har testat båda och är glad att jag köpte!''

    Carina: Älskar rea! Lacket är fantastiskt, det är rödperfektion på flaska. Kommer att komma upp bilder med lacket på nagel nästa vecka tror jag.

    SvaraRadera
  6. Fina fynd! Tror du kommer gilla Illamasqua-lacket, jag har varit supernöjd med de jag köpt. :-)

    SvaraRadera