tisdag 26 juli 2011

Isadora Forest Groove

Jag såg hos Lipgloss Bitch bilder från Isadoras höstkollektion Forest Groove och jag är hur kär som helst. Kan nog ärligt säga att i princip allt lockar mig från kollektion, tycker att
färgsättningen är helt underbar och helt i min smak. Det finns så vitt jag vet inga prisuppgifter än.

I kollektion så ingår det tre st paletter med bakade ögonskuggor:
80 Precious Pearls

81 Cool Browns
84 Forest
Forest är den som lockar mig mest men de andra två ser väldigt fina ut också, speciellt den mörkaste skuggan i Precious Pearls.

Läpprodukterna ser också helst fantastisk ut:Perfect Moisture Lipstick
153 Bare Berry
155 Zinfandel
156 Mauve Rose

Moisturizing lipgloss
07 Vintage Rose
23 Zinfandel

Perfect lipliner42 Plum

Jag måste säga att nagellacken är nog stjärnorna i kollektion enligt mig, de ser otroligt snygga ut och jag tycker att det verkar som att det gröna lacket Forest påminner lite om det gröna lack som Esteé Lauder släpper i höst.

Wondernail Wide brush
642 Zinfandel
718 Bronze Patina, den här finns swatchad hos Killer Colours.
719 Forest

I kollektionen ingår också:
Flex Tip eyeliner80 carbon Black


Blush & Bronzer 29 Fresh Rural




Jag ser fram emot att få se swatches på alla produkter och när de kommer i butik så att man kan få gå och känna på produkterna. Det ser ut att vara en väldigt lovande kollektion och jag hoppas på bra pigmentering på alla produkterna.Informationen och bilderna kommer från Lipgloss Bitch.

3 kommentarer:

  1. Så himla fin kollektion! Mitt namn står skrivet på paletten med grönt i :)

    SvaraRadera
  2. Tror jag minsann måste gå och kika på de där ögonskuggorna när de kommer ut i butik, blev lite kär såhär på avstånd men kan inte välja vilken som är snyggast än

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Men visst är den fin! Förstod nog att du skulle gilla den också!

    Helena: Läppstiften....och nagellacken...så fina! Tror att den borde dyka upp någon gång i augusti men jag är inte helt hundra.

    SvaraRadera