tisdag 19 juli 2011

Illamasqua Ruthless

Illamaqua Ruthless är nog det perfekta röda lacket.
Jag har länge varit sugen på ett rött cremelack som varken är för oranget eller för blått och nu är nog sökandet över!
Ruthless beskrivs som "bright scarlet red, glossy finish" och jag kan nog inte annat än att hålla med.

Ruthless täcker bra, ett tjock lager kan nog räcka men jag har tre tunna lager bara för att jag verkligen inte tål VNL (viable nail line) på mina naglar. Lacket flyter på bra på nageln och lägger sig jämt. Det torkar fort och har en bra hållbarhet. Ruthless är nog lätt ett av det bästa lack jag har lackat med och jag inga klagomål alls.
Om alla nagellack från Illamasqua är så här pass bra ja då har jag fått ett nytt favoritmärke när det gäller nagellack.
Rutless finns att beställa från Illamasquas webshop för £13.50, jag köpte mitt från ASOS för 99 kr.

7 kommentarer:

  1. Söt blogg du har :-)
    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

    www.Gniztra.com

    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Lacket ser fint ut :)

    De få lacken som jag har testat från Illamasqua är nästintill en dröm att lacka med :) Älskar de lacken!

    SvaraRadera
  3. Illamasqua gör såna himla bra och fina lack!

    SvaraRadera
  4. Det ser fantastiskt ut! Röda krämlack är bland det snyggaste som finns.

    SvaraRadera
  5. Anonym: Tack!

    Carina: Det är supersnyggt. Måste defintivt köpa mer lack från Illamaqua.

    Vernoica: Jag blev grymt imponerad.

    Kerstin: Det perfekta röda kärmlacket! Blev så glad att det var som jag trodde.

    Helena/Lipgloss Bitch: Det här är det bästa lack jag har lackat med så det blir mer köp från Illamasqua. Den gör de så fantastiska färger också.

    Nailtastic: Visst är det fantastiskt!

    SvaraRadera