söndag 10 juli 2011

Garden of Wisdom leverans: 2


Jag fick i måndags en leverans från Garden of Wisdom med lite nya prover.
Har tyckte om det som jag har provat hittills från dem och recensioner om produkterna från förra beställningen kommer att komma upp.

Fick lite problem med att jag fick prickar i ansiktet efter ca 2 veckor me GoW rutinen och jag mailade då företaget och frågade om jag gjorde något knas eller om jag hade fel produkter.
Måste säga att jag är imponerad av deras kundservice, fick svar från Jen inom några timmar.
Hon rekommenderade att jag provade två andra ansiktskrämer, Coconut Revival cream och ReNew cream och att jag väntade fem minuter mellan varje steg för att se om jag var allergisk mot någon av produkterna.
Sen frågade hon om jag brukade tvätta ansiktet på morgonen eller om jag bara applicerade produkterna igen och det visade sig att mina prickar försvann när jag började skölja av ansiktet med vatten på morgonen så nu är jag supernöjd.

I denna beställning så fick detta följa med:


och så fick jag ett prov på Camellia & Coconut Skin Drink.

Jag har redan börjat testa grejorna och jag gillar det jag har provat. Kan inte riktigt komma över hur mycket det finns på Garden of Wisdom att prova...
Nästa beställning kommer att innehålla lite nya serum och jag tror att det lutar åt Summer serum, Chock Full O' Vitamins serum och Banana Healing serum. Sedan är jag sugen på att prova mer rengöring, exfolierande produkter och ansiktsmasker......

Har ni provat något från Garden of wisdom? Har ni några favoriter som ni vill tipsa om? Dela gärna med er!

2 kommentarer:

  1. ReNew cream har jag testat och tycker den är suverän även om den kändes märkligt kärv på huden. Men resultatet var super. Ska köpa en fullstor till vintern tänkte jag. Har coconut revival cream och den är suverän- väldigt dryg. Banana healing serum är min absoluta favorit. Skulle den inte varit slut sist jag beställde så skulle en fullstor åkt med. Har Grape concord serum också som är suverän.
    Deras oats, honey and almond cleanser är väldigt bra även om den är "oglamorös". Men den är mild och biter bra på makeupen. Det finns en mängd bra produkter. Hittills har jag enbart fått fullträffar.

    SvaraRadera
  2. Veronica: Har inte kommit mig för att testa ReNew men ser fram emot det. Tänkte också att den kan passa till vinter. Jag har faktiskt också bara fått fullträffar. Klickade faktiskt hem en Oats, honey och almond cleanser med sista beställningen så det ser jag fram emot. Blir nog faktiskt en full strl av Coconut revival cream, älskar den!
    Hmm serumet låter intressant, ska kolla upp den närmre!

    SvaraRadera