onsdag 29 juni 2011

Tips: 20% rabatt hos Cherry Culture


Nu erbjuder Cherry Culture 20% på allt med koden G4S20 och den gäller till den 30 juni.
Jag är vansinnigt sugen på att klicka hem massa grejor men har ju redan shoppat en del denna månad, jag klickade i allt jag ville ha igår bara för att se hur mycket det blev och ja....det hamnade på 1450 kr. Jag brukar försöka hålla mig under 300 kr när jag handlar från USA.

Bra saker att spana in hos Cherry Culture är NYX, Milani, LaSplash och Sinful colors.
Jag kommer nog att klicka hem NYX blush Taupe, superbra för contour, Milani Lip Flash, Milani Liquif eyeliners och kanske något nagellack.
Både LaSplash, Milani och NYX har riktigt snygga nagellack och dessutom billiga. Sen kan jag också rekommedera att man spanar in NYX läppstift och läppglans som också är riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar